tisdag 23 augusti 2011

Efter att ha lämnat barnen i skolan, så åkte jag och Elliot hem och mööös en stund. Tänkte åka och väga honom i Knutby men ja orkade inte. Tog istället en tripp till några plantskolor eller va det heter för att jaga höstblommor till utsidan och det hittade jag. På ena stället var det en jättehund som förföljde mig HELA tiden och ingen annan människa fanns i sikte. Det var inte kul. Jag har verkligen respekt för stora hundar!! Han försökte nosa iElliots bilstol som jag gick och bar på.Usch,usch,usch.......Kan folk ha koppel på sina stora hundar! Även om de är hur snälla som helst så kan ju inte jag veta det. Och där förlorade stället en bra blom kund.Ha!
Ella hade med sig en kompis hem i dag och de leker för fullt. Och snart kommer R hem med ännu lite mer blommor att plantera..Kul!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar